De transparante NEE/JA- NEE/NEE-sticker

U kent ze wel, die zwarte stickers die de bezorger van (veelal) reclameblaadjes laat weten dat ze de betreffende deur links kunnen laten liggen.

Zwarte stickers inderdaad. Vindt u het ook zo jammer dat deze sticker vaak afbreuk doet aan het ‘gevelbeeld’ van vooral monumentale woningen? Het zijn vaak allegaartjes aan creatieve oplossingen die de oudere voordeuren in de Nederlandse binnensteden ontsieren.

NUt heeft hiervoor een goede oplossing gevonden: de transparante NEE/JA- of NEE/NEE-sticker. U plakt de transparante sticker eenvoudig op uw deur en de authentieke look & feel van uw voordeur blijft intact.

In verband met het copyright van de bestaande NEE/JA- en NEE/NEE-sticker kan NUt de transparante sticker voorlopig niet in productie nemen.

(Afbeelding: otomodachi, flickr.com)

6 gedachtes over “De transparante NEE/JA- NEE/NEE-sticker

  1. Je komt in dat geval terecht bij de Vereniging van Ned. Gemeenten (VNG). Bezie hun site eens. Wellicht aldaar de NAW-gegevens te vinden van gemeenten. Een paar gemeenten in je omgeving als proeftuintje is misschien ook het proberen waard. Een stad als Utrecht zeer zeker, lijkt me.

  2. Ik wil graag met een voorraadje van deze stickers langs de deuren om de bewoners een NEE-NEE of NEE-JA sticker aan te bieden. Mijn gemeente (Haarlem) wil mij hier niet in voorzien en verwees mij naar stichting MAILDB. Die wil mij hier ook niet in voorzien. Ook niet tegen vergoeding. Ik vind niet dat op op zoiets essentieels een copyright of monopolypositie mag zitten. Weet u in hoeverre er copyright zit op de sticker? Als ik bijvoorbeeld een ander lettertype kies en net even andere kleuren en ze dan zelf laat drukken, zou dat problemen geven?

Geef een reactie

