Je conte … een korte film over de tijd

De Beschermheer noemde het al in zijn beschouwing over de eerste NUtferentie in Bunnik, de Voorzitter heeft zich aan het medium film gewaagd.
De korte film die ik heb gemaakt lijkt op een simpele optelsom. Het is echter vooral een poging tot een poëtisch beeldverhaal.

Je conte (ik teken, overigens bedoel ik ‘je compte’: ik tel) … ik wil er niet teveel over zeggen, duiding kan pretentieus overkomen. Een excuus voor mijn writer’s block? Mijn advies is, laat de film voorbijkomen en op u inwerken. Neem er vooral de tijd voor!

3 gedachtes over “Je conte … een korte film over de tijd

  1. Voorzitter, ik heb een paar keer aangehaald maar het abstractieniveau is kennelijk te hoog voor mij. De gedachte popt op aan de relativiteitstheorie van Einstein. Ongetwijfeld niet goed maar meer kan ik er niet van brouwen. Nadere duiding mag van mij zeker…
    en aan enige pretentie is nog niemand dood gegaan. Dus wat let je?

  2. Beste Wallie, ik kan me je reactie voorstellen. Je moet de film ook zien als een werk in utvoering, een verhaal in wording. Zoals gezegd, er volgen meer uitingen in filmvorm. Wordt dus vervolgd!

Geef een reactie

