Commerciële communicatie kan mooi zijn, bewijst/bewees T-Mobile

Natuurlijk, we kunnen commerciële vervloeken. Omdat het slecht gemaakt is. Of grappig bedoeld maar niet grappig. Omdat het irritant is. Of opdringerig. Of omdat we als imbecielen benaderd worden. Dat laatste gebeurt trouwens verrassend vaak.

Maar soms is commerciële communicatie origineel, verrassend en goed gemaakt. Zoals deze – laten we het zo maar noemen – flashmob van T-Mobile. Hij is van eind vorig jaar, maar wellicht heeft u hem nog niet gezien. Dan is hij de moeite van het bekijken waard. Overigens, wat u ziet is niet zomaar een geintje. Er zat een hele strakke strategie achter, met als basis het merk T-Mobile. Zoals het hoort dus.

Advertenties

2 gedachtes over “Commerciële communicatie kan mooi zijn, bewijst/bewees T-Mobile

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s