Leeg – Johan Oltvoort

Een collega van de secretaris, Johan Oltvoort, nam met een paar andere collegae onlangs deze verrassend sterke videoclip op. In het betreffende nummer, getiteld ‘Leeg’, veranderen de begrippen ‘leeg’ en ‘vol’ gaandeweg van betekenis. Oltvoort, in zijn vrije tijd afwisselend poëet, filosoof en muzikant, ontpopt zich hiermee welhaast tot de nieuwe Hans de Booij – enige uiterlijke gelijkenis is er overigens ook. Let op zijn subtiele en gelaagde loopje!

4 gedachtes over “Leeg – Johan Oltvoort

  1. Dat is een goeie, Voorzitter, Maar de zanger van The Verve (‘Bittersweet symphony’) heeft in die clip weer een ander loopje. Zou het werkelijk iets zeggen? Hebt u argumenten?

    1. @Loopjongen Ik baseer mij geenszins op een gedegen onderzoek. Mijn tekenleraar in de brugklas, een oud-klasgenoot en een bekende voormalige tennisspeler zijn mijn referenties.
      Ik bedoel eigenlijk: mensen die ik ken met dit loopje hebben een creatieve geest. Dat wil niet zeggen dat mensen zonder dit loopje niet diezelfde creatieve geest (of een grotere) kunnen hebben ;)

Geef een reactie

