Snel vlees nodig? Stuur een vogeltje naar de slager!

Vroeger, ja vroeger, toen moest ik nog wel eens van mijn moeder naar de slager als er snel vlees in huis gehaald moest worden.. Met een beetje geluk werd ik dan geholpen door niemand minder dan singersongwriter JW Roy. Die was namelijk naast muzikant ook gewoon slagerszoon. Verse worst moest ik dan kopen. Lang leek me dat een belachelijke bestelling. Alsof zo’n slager er ook prat op gaat bedorven worst te verkopen!

Ik was best snel. Maar als mijn moeder echt snel vlees gehad had willen hebben, had ze beter een slechtvalk kunnen sturen. De BBC en Re Bull lieten een topmountainbiker van een berg vertrekken met een pakketje vlees op zijn rug en lieten vervolgens een roofvogel los. Indrukwekkende beelden!

 

 

Een gedachte over “Snel vlees nodig? Stuur een vogeltje naar de slager!

Geef een reactie

