In beeld (#1)

We schrijven veel op NUtblog en dat blijven we ook in 2015 doen.
Desalniettemin wordt het tijd voor een foto als uitgangspunt voor de tekst. Deze foto’s zijn toevallige composities of vertellen een verhaal.

Dreifaltigkeitskirche WormsPlafondgewelven van de Driefaltigkeitskirche in Worms, Duitsland (19 mei, 2012)
Een protestantse kerk die in 1945 grotendeels werd verwoest. Het interieur werd in 1959 in moderne stijl hersteld wat een bijzondere sfeer oproept.

Louis Hartlooper ComplexZaal 2 van het Louis Hartlooper Complex (1 januari, 2012)
Ga op nieuwjaarsdag naar de film en je hebt bijna de hele zaal voor jezelf. De man ken ik niet en de filmtitel ben ik vergeten …

Arnhem CentraalDe stoep bij station Arnhem Centraal (22 juli, 2011)
Twee sigarettenpeuken en een benende man. De foto nam ik toevallig waardoor ik me een tijd afvroeg hoe die foto toch op mijn telefoon terecht was gekomen.

Wordt vervolgd!

Geef een reactie

