Alex Riley en de super brands

Een kijktip op de vroege ochtend. Zo maar voor niets! Wij hebben ons al twee avonden uitstekend vermaakt met een documentaireserie op de BBC. Alex Riley, een soort Louis Theroux, maar dan nog sulliger en vooral ook grappiger, denkt zelf immuun te zijn voor de kracht van merken. Maar hoe komt dan dat blikje Heinz bonen in zijn keukenkastje. En waarom staan er dan een paar Adidas sneakers voor zijn kledingkast? Tijd om op onderzoek uit te gaan! Leerzaam en vermakelijk! En dat bijna drie uur lang!

Een gedachte over “Alex Riley en de super brands

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s