Vliegtuigstoelen: er komt schot in de zaak

Het mag natuurlijk niet van het milieu, maar vliegen is best leuk. Het loskomen van de grond, uitkijken over de Zeeuwse delta of de Waddeneilanden, je eigen huis zien liggen of toch net niet, ha daar zijn de Alpen! Alles bij elkaar heeft het iets magisch, zelfs als je in een te krappe stoel van Ryanair zit. Maar over die stoel gesproken… dat is dus niet alleen bij Ryanair een probleem.  Ik wil niet klagerig overkomen, maar ik ben slechts 1,81 meter en zelfs met die lengte kom je met een ernstige KLM-hernia in Toronto aan. Vliegen is leuk, maar comfortabel zitten ho maar. En heb je het geluk in slaap te kunnen vallen, dan heb je de pech wakker te worden met een verschoven nekwervel. Bij elke vlucht denk ik: die stoelen, dat moet toch beter kunnen. Stapelbedden in plaats van stoelen, zou dat niet lekkerder zijn? Gelukkig ben ik niet de enige die hier mee zit en erover nadenkt. en erkomt schot in de zaak! Ik werd vanmorgen erg enthousiast over dit design van Factory Design uit Londen:

de-vliegtuigstoelen-van-de-toekomst-zien-er-zo-uit-1

De stoelen zitten, zoals in mijn eigen slechtere ideeën, deels boven elkaar, zodat de ruimte beter benut wordt. Waar kunnen we een ticket boeken? Hier meer info: http://www.natgeotraveler.nl/artikel/zo-zien-de-vliegtuigstoelen-van-de-toekomst-eruit

2 gedachtes over “Vliegtuigstoelen: er komt schot in de zaak

  1. Hoopvolle creatie. Zo rond de Frans/ Spaanse grens ben ik al vaak geradbraakt. Zuid-Europa is wat mij betreft echt het maximum qua vliegen, zowel qua milieu-belasting als qua comfort.

Geef een reactie

